Տնային առաջդարնք

Առաջադրանք 1

  Գրել փոքրիկ ստեղծագործական շարադրություն «Իմ մեկ օրը ………….  օրոք» թեմայով/ինքներդ եք որոշում որ արքայի օրոք եք ուզում ապրել/ :

Ես տեսա մի ժամանակի մեքենա և ես նստեցի ու գնացի Սարդուրի առաջինի մոտ Այնտեղ ստեղծում եին Վանի թագավորությունը այն շատ գեղեցիկ էր ես զարմացաց էի ։ Ես նստեցի ու տեսա որ Սարդուրի առաջինը ինձ ասաց դու մեզ նաման հագնվաց չես որտեղից ես եկել Ես ասեցի որ եկել եմ ապագայից եվ ուզում եմ իմանալ ամեն ինչի մասի և նա սկսեց պատմել ինձ ամեն ինչի մասին ։

Կատարել փոքրիկ ուսումնասիրություն այս թեմաների շուրջ/ Աղբյուրները ինքներդ եք փնտրում, վերջում անպայման նշում:

«Էրեբունի քաղաքի վաղեմի պատմությունը»

Վանի թագավորության  պետական կրոնը

Լրացուցիչ

Վանի թագավորության հնագույն քաղաքները/քարտեզում փորձել գտնել , նշել այդ քաղաքները/:

Share this:

Leave a comment